SCRATCH DI SINI

Monday, February 13, 2012

GOTONG ROYONG KECERIAAN 1

SETAKAT NI AJE LA YANG DAPAT DISIAPKAN MURAL PADA HARI INI. SEMEMANGNYA KALAU AKU MEMBUAT MURAL, MAU JATUH 2 BULAN NAK MENYIAPKANNYA. INI KIRA CEPATLAH DAPAT SIAPKAN BEBERAPA GAMBAR DENGAN DIBANTU BEBERAPA ORANG YANG SUDI HADIR MENOLONG DALAM AKTIVITI KECERIAAN 1. 

AKTIVITI NI DILAKSANAKAN PADA 11.2.2012 ( merupakan hari ganti persekolahan - Cuti Tahun Baru Cina). Tabika ni tak buat hari sekolah macam biasa, tapi buat aktiviti gotong royong keceriaan. sebab kalau murid-murid datang sekolah, memang tak dapatlah nak membuat mural ni. kepenatan melayan karenah mereka. minggu depan aktiviti ni disambung lagi......

( GAMBAR KEKANAK TU ATIRAH YANG MELUKISNYA, CUTE KAN....) AKU MENGECAT POKOK JE.....

 biasanya kalau aku membuat mural, aku memamg tak lukis, terus cat je... buang masa. kalau lukis pun conteng-conteng aje... (sbb aku tak pandai lukis kot......) tapi bab mengecat, memang makan masa. satu objek berjam-jam. amacam, ok tak? boleh la kan.... tangan dah keras....



 terima kasih Atirah kerana membantu Cikgu Azi melukis mural..... ( Atirah ni anak pengerusi RT di sini, tengah cuti sem di Uitm.....) cantik dan berbakat n bijak orangnya............ amacam?


 ermmmmm..... asyik ubah je pokok aku ni. cam ada yg tak kena.

 tq, cik abang. ni adik Atirah yang turut membantu menyiapkan mural di kelas ni. yg lain-lain kurang berbakat, tolong mengemas aje la...... ;-)




Bersih depan kelas dah kena basuh...........

No comments:

Post a Comment